Δευτέρα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Βάλε στο μενού προϊόντα ολικής άλεσης



Περιέχουν περισσότερες βιταμίνες του συμπλέγματος Β που ηρεμούν το νευρικό μας σύστημα, αλλά και φυτικές ίνες, που εκτός από την καλή λειτουργία του εντέρου, εξασφαλίζουν την ομαλοποίηση των επιπέδων γλυκόζης και ινσουλίνης στο αίμα μετά το γεύμα, γεγονός που οδηγεί σε περιορισμό της λιποαποθήκευσης και ενίσχυση της λιπόλυσης.

Τι να κάνεις: Αντικατάστησε το ψωμί, τα δημητριακά, το ρύζι και τα ζυμαρικά με αντίστοιχα ολικής άλεσης που θα βρεις εύκολα σε κάθε super market.

Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014

Τι πρέπει να φας πριν την άσκηση:



Κατανάλωσε ένα υδατανθρακικό γεύμα πριν τη γυμναστική ώστε να τροφοδοτήσεις το σώμα σου με υδατάνθρακες ταχείας αλλά και βραδείας απορρόφησης και να έχεις ενέργεια για να δώσεις το μέγιστό σου στην προπόνηση. Μισή με μία ώρα μετά την προπόνηση κατανάλωσε το βραδινό γεύμα, που περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνη ώστε να αναπληρώσεις τις απώλειές σου αλλά και να χτίσεις ένα δυνατό μυικό σύστημα!

Τι να κάνεις: Για το γεύμα σου πριν τη γυμναστική επίλεξε ρύζι, ζυμαρικά ή πατάτες (ιδανικά ολικής άλεσης), χωρίς βαριές σάλτσες και πολλά λιπαρά. Όσο για το γεύμα μετά την εξάσκηση δοκίμασε άπαχο κρέας, ψάρι, πουλερικά, άπαχα γαλακτοκομικά, ξηρούς καρπούς με λίγο ρυζάκι και λαχανικά.

Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2014

Ποτέ γυμναστική, χωρίς ενυδάτωση!



Η φυσική δραστηριότητα, αν δεν συνοδεύεται από ταυτόχρονη κατανάλωση υγρών, ώστε να αναπληρώνονται οι απώλειες νερού και ηλεκτρολυτών μέσω του ιδρώτα, μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση! Η αφυδάτωση αλλά και η εξάντληση των αποθεμάτων ηλεκτρολυτών μας οδηγεί σε αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος και την κατακόρυφη πτώση της αθλητικής απόδοσης!

Τι να κάνεις:
Φρόντισε να έχεις ένα μπουκαλάκι νερό σε κάθε σου προπόνηση! Εναλλακτικά μπορείς να επιλέξεις κάποιο αθλητικό ποτό με ηλεκτρολύτες (υπάρχουν και αντίστοιχα light σκευάσματα ώστε να μην επιβαρύνεσαι με επιπλέον θερμίδες), ειδικότερα αν η ένταση της προπόνησης είναι ιδιαίτερα υψηλή.

Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

Ένα μήλο την ημέρα…



Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Αυτή η πανάρχαια λαϊκή ρύση επιβεβαιώνεται ολοένα και περισσότερο με σύγχρονες επιστημονικές μελέτες.

Σύγχρονες έρευνες δείχνουν πως η καθημερινή κατανάλωση μήλου,μπορεί να μειώσει το ρίσκο για την εκδήλωση εμφράγματος σε μεσήλικες άνδρες. Τα ευεργετικά οφέλη που προκύπτουν από την κατανάλωση του μήλου, ίσως να οφείλονται, στο κάλιο που εμπεριέχει, στις διαλυτές φυτικές ίνες των οποίων αποτελεί πλούσια πηγή, αλλά και σε μια ιδιαίτερη ομάδα αντιοξειδωτικών ουσιών, που ονομάζονται  φαινολικά οξέα.

Πλούσιος σε φαινολικά οξέα είναι και ο χυμός μήλου. Προσθέστε λοιπόν καθημερινά στο διαιτολόγιο σας το μήλο αλλά και τα υπόλοιπα φρούτα που βρίσκουμε σε αφθονία στη χώρα μας και επωφεληθείτε από τις επιδράσεις των αντιοξειδωτικών στοιχείων που εμπεριέχουν.

Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014

3 Λόγοι για τους οποίους πρέπει να τρώτε βρώμη



Μειώνει τη χοληστερόλη. Η βρώμη μειώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης στον οργανισμό μας και σύμφωνα με ιατρικές έρευνες, η βρώμη βρίσκεται στις top 5 τροφές για τη σταθεροποίηση και τη μείωση της κακής χοληστερόλης.

Πλούσια σε φυτικές ίνες: Η βρώμη είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών, όπου η κατανάλωσή της επιβραδύνει την διαδικασία της πέψης, με αποτέλεσμα να παρατείνει το αίσθημα πληρότητας στο στομάχι μας.

Πλούσια σε πρωτεΐνη: Η βρώμη είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών, οι οποίες διασπούνται πιο δύσκολα από τον οργανισμό μας σε σχέση με τους υδατάνθρακες. Η πρωτεΐνη μας δίνει ενέργεια και είναι απαραίτητη για όσες κάνετε δίαιτα.

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014

Διαιτητικές συνταγές με αγγούρι



Το αγγούρι είναι κατάλληλο για εσάς που κάνετε δίαιτα, καθώς περιέχει ελάχιστες θερμίδες και περιέχει νερό. Επίσης, το αγγούρι είναι ακόμα πιο απολαυστικό τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς είναι ιδιαίτερα δροσιστικό. Παρακάτω θα δείτε μερικές απλές συνταγές οι οποίες θα βοηθήσουν στην προσπάθειά σας να χάσετε τα περιττά κιλά.

Σαλάτα με αγγούρι και κοτόπουλο
Θα ψήσετε το κοτόπουλο στο γκριλ ή στο τηγάνι με λίγο νερό και χυμό λεμονιού. Μετά θα κόψετε λίγο μαρούλι και ένα αγγούρι και θα ανακατέψετε όλα μαζί τα υλικά σε ένα μπολ. Θα περιχύσετε τη σαλάτα σας με 1 κουτ. του γλυκού ελαιόλαδο και λίγο χυμό λεμονιού.

Σαλάτα με αγγούρι και φακές
Θα βράσετε τις φακές και θα τις στραγγίξετε. Μετά θα κόψετε σε μικρά κομματάκια 1 αγγούρι, 1 ντομάτα, λίγο μαϊντανό και ¼ κρεμμύδι. Θα ανακατέψετε τα υλικά σε ένα μπολ και θα ρίξετε μπόλικο ξύδι.

Σαλάτα με αγγούρι και τόνο
Θα χρειαστείτε 1 κονσέρβα τόνο σε νερό, 1 αγγούρι, ½ ντομάτα, λίγο μαρούλι και άνηθο. Θα ανακατέψετε τα υλικά σε ένα μπολ και θα περιχύσετε 1 κουτ. του γλυκού ελαιόλαδο και λίγο χυμό λεμονιού.
Απολαύστε τις παραπάνω απλές συνταγές και αδυνατίστε ευχάριστα!

Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου 2014

Tροφές που καίνε το λίπος της κοιλιάς



Το πάχος της κοιλιάς είναι κάτι που ενοχλεί αρκετά τις γυναίκες και είναι δύσκολο να φύγει. Σταματήστε τις εξαντλητικές δίαιτες και ανακαλύψτε εδώ ποιες τροφές καίνε το λίπος της κοιλιάς.

Ξηροί καρποί. Κρατάνε την κοιλιά σας λεπτή, καθώς σας κρατάνε χορτασμένη για πολύ ώρα. 10 αμύγδαλα την ημέρα είναι αρκετά για να περιορίσουν το αίσθημα της πείνας.

Ελαιόλαδο. Περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία διατηρούν τη χοληστερόλη σας σε φυσιολογικά επίπεδα, καλύπτοντας έτσι τις λιγούρες σας.

Βατόμουρα,φράουλες. Πλούσια σε φυτικές ίνες. Μία κούπα βατόμουρα ή φράουλες είναι αρκετή για να σας κρατήσει χορτασμένη για πολύ ώρα.

Αυγά. Ο οργανισμός σας χρειάζεται τη βιταμίνη Β12 για να μεταβολίζει το λίπος. Επίσης, είναι πλούσια σε πρωτείνη, απαραίτητη για να χάσετε βάρος.
 
Σολομός-τόνος. Ψάρια πλούσια σε Ωμέγα-3 λιπαρά, που ενισχύουν τον μεταβολισμό σας.