Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Σήμερα φάτε υγιεινά

large

Με 3 εύκολες και απλές κινήσεις.
Μέρος της καλοκαιρινής διατροφής σας είναι τα bagels, τα σάντουιτς, τα χάμπουργκερ τα hot dogs και τα χωνάκια παγωτού. Με αποτέλεσμα να αισθάνεστε φουσκωμένοι φορώντας το μπικίνι σας και να έχετε κακή διάθεση.. Αν τρώτε υγιεινά τα πράγματα αλλάζουν. Αισθάνεστε μεγαλύτερη ευεξία, έχετε περισσότερη ενέργεια και δεν αισθάνεστε άσχημα για να φορέσετε το μαγιό σας, το cropped top σας και το εφαρμοστό jean σας.

Ακολουθήστε τις 3 συμβουλές που ακολουθούν σήμερα και δείτε άμεσα αποτελέσματα στο σώμα σας και στο πως αισθάνεστε:

Λαχανικά σε κάθε γεύμα: Προσθέστε έναν κανόνα, να τρώνε λαχανικά σε κάθε γεύμα και snack σας. Το λάχανο, τα όσπρια, το μπρόκολο ακόμα και τα smoothies με λαχανικά και φρούτα είναι γευστικότατα. Στο μεσημεριανό γεύμα συνοδέψτε το πιάτο σας με μια τεράστια σαλάτα και στο δείπνο έχετε τουλάχιστον τρία διαφορετικά είδη λαχανικών. Ακόμα και αυτά αν φάτε θα νιώθετε χορτασμένοι.
Δοκιμάστε κάτι νέο: Αν είστε ενθουσιασμένοι για το φαγητό στο πιάτο σας, έχετε περισσότερες πιθανότητες να το φάτε. Δοκιμάστε ία νέα, πρωτότυπη συνταγή. Βάλτε φαντασία στο πιάτο σας και συνδυάστε φρούτα με λαχανικά ή κρέας, μία ιδιαίτερη σος για το φαγητό σας. Προτιμήστε να επιλέξετε κυρίως υγιεινές επιλογές όμως. Η αύξηση της ποικιλίας των φυσικών τροφών στη διατροφή σας, όχι μόνο σας κρατάει χορτασμένους, παράλληλα χαρίζει στο σώμα σας μια μεγαλύτερη ποικιλία βιταμινών και άλλων θρεπτικών συστατικών.
Τί τρώτε πριν είστε πεινασμένοι: Όταν είστε κουρασμένοι, πεινασμένοι,βιάζεστε θέλετε απλά να προσθέσετε τροφή στο στόμα σας. Προετοιμαστείτε πριν πεινάσετε λοιπόν. Φτιάξτε υγιεινά snack και πάρτε τα μαζί σας στην παραλία, στη δουλειά, στη βόλτα. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγετε να αγοράσετε κάτι απ’έξω που σίγουρα δεν θα είναι τόσο υγιεινό. Αποκτήστε τη συνήθεια να σχεδιάζετε τι θα φάτε μέσα στην ημέρα και η διατροφή σας θα γίνει σίγουρα πιο υγιεινή.
source: jenny.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου