Τρίτη, 27 Αυγούστου 2013

Πέντε τροφές που διώχνουν το άγχος

Αν αγχώνεστε πολύ σίγουρα να τις προτιμήσετε 



Σίγουρα η καθημερινότητα όλων μας διακατέχεται από άγχος. Να προλάβετε να κάνετε τη μια δουλειά, να πάτε στην άλλη, να είστε παρούσες στο παιδί και στο σύζυγο, με λίγα λόγια το άγχος έχει γίνει ένα με το εαυτό μας.
Ακόμα και το break που θα κάνετε στη δουλειά για φαγητό και αυτό με άγχος γίνεται αφού πρέπει να φάτε γρήγορα για να επιστρέψετε στις υποχρεώσεις σας.  Αν, λοιπόν,  τρέχετε και δεν φτάνετε ακόμα και την ώρα του φαγητού τουλάχιστον επιλέξετε εκείνες τις τροφές που θα σας βοηθήσουν να αποβάλετε το άγχος σας.
Πορτοκάλι: Δεν πρόκειται απλά για ένα υγιεινό σνακ αλλά είναι πλούσιο σε βιταμίνη C. H βιταμίνη C έχει διαπιστωθεί ότι μειώνει το άγχος και διατηρεί την αρτηριακή πίεση στα φυσιολογικά επίπεδα όταν έρχεστε αντιμέτωπες με μια δύσκολη κατάσταση.  Επίσης μην ξεχνάτε ότι συμβάλλει στην πρόληψη των ασθενειών.
Σπαράγγια: Εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε φυλλικό οξύ, τα σπαράγγια είναι σίγουρο ότι θα ενισχύσουν τη διάθεσή σας. Το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο για την παραγωγή της σεροτονίνης ή «χημικής ευτυχίας», της ορμόνης που επηρεάζει άμεσα τη διάθεσή σας με θετικό τρόπο.
Sushi: Κι όμως η κατανάλωση sushi μπορεί να ρυθμίσει τη διάθεσή σας. Το sushi είναι γεμάτο σεροτονίνη και μελατονίνη, ορμόνες που συνδέονται νευροδιαβιβαστές υπεύθυνες για την διάθεση και την υγεία. Επίσης το ρύζι που είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες βοηθά πολύ στην καταπολέμηση του άγχους.
Αβοκάντο: Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Καρδιάς ένας από τους καλύτερους τρόπους για την μείωση της αρτηριακής πίεσης είναι η κατανάλωση καλίου. Τα μονοκόρεστα λίπη και  το κάλιο που περιέχει το αβοκάντο βοηθούν στην μείωση της αρτηριακής πίσεσης και σε κάνουν ναι  νιώθεις πιο ήρεμη όλη την ημέρα.
Blueberries: Είναι τόσο πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που αντιμετωπίζουν αμέσως την υποτονικότητα και αποβάλουν το άγχος από τον εγκέφαλο τόσο γρήγορα σαν να έχεις πάρεις τριπλή δόση καφεΐνης.
source: queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου