Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Τα ω-3 λιπαρά είναι απαραίτητα

salmon

Ανήκουν στην κατηγορία των καλών λιπαρών.


Το 99% των ανθρώπων δεν καταναλώνει τόσα υγιεινά λίπη όσα πρέπει στην καθημερινότητά του. Έχουν μεγάλη αξία στη διατροφή και οι περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να μην τρώνε ανεπεξέργαστες, άγιες, πλήρεις τροφές που περιέχουν Ω-3. Φυσικά σε αυτό συμβάλλει και η άγνοια πολλών για το που μπορούν να βρουν τα συγκεκριμένα λιπαρά.

Δείτε προσεχτικά την λίστα που ακολουθεί:

  • Ψάρια όπως ο σολομός, η ρέγκα, η σαρδέλα και οι φρέσκιες αντσούγιες.
  • Λιναρόσπορος και έλαιο από λινάρι (χρησιμοποιήστε το στις σαλάτες σας).
  • Τα καρύδια είναι μία πλούσια πηγή Ω-ε λιπαρών οξέων.
  • Αυγά ( θα πρέπει να ελέγχεται η διατροφή που ακολουθούν οι κότες. Συγκεκριμένα θα πρέπει να περιλαμβάνει λιναρόσπορο και ιχθυέλαιο).
  • Κρέας από ζώα ελευθέρας βοσκής ( θα πρέπει να ελέγχεται και η διατροφή των ζώων και να περιλαμβάνει χόρτα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου