Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

3 λάθη που κάνουμε το πρωί

Μπάρες Δημητριακών

Γεμίστε με ενέργεια την ημέρα σας, χωρίς λιπαρά.

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα για να ξεκινήσει η ημέρα μας. Εφοδιάζει τον οργανισμό μας με ενέργεια και θρεπτικά συστατικά που έχουμε ανάγκη μετά τον βραδινό ύπνο. Έρευνες έχουν δείξει πως όσοι τρώνε πρωινό τείνουν να είναι πιο υγιείς σε σχέση με αυτούς που το παραλείπουν. Τι πρέπει λοιπόν να προσέξουμε και τι να αποφύγουμε στο πρωινό μας.

Βάφλες και κρέπες
Οι βάφλες και οι κρέπες συνοδευόμενες με σιρόπι ή άλλα ζαχαρούχα συστατικά είναι γεμάτες λιπαρά στοιχεία. Προτιμήστε ολικής αλέσεως δημητριακά ή ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά.

Καφές
Ο καφές θεωρείται πως ενισχύει τη διάθεσή μας και τη λειτουργία του εγκεφάλου μας. Θα ήταν προτιμότερο να αποφεύγουμε όλα τα υπόλοιπα πρόσθετα όπως σαντιγί, σιρόπια ακόμη και ζάχαρη. Μία λύση είναι να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με άλλα υποκατάστατα. Έτσι θα αποφύγουμε τις παραπάνω θερμίδες.

Μπάρες δημητριακών
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει χρόνος για πρωινό, είναι μεγάλο λάθος να επαναπαυόμαστε στις μπάρες δημητριακών. Αν και προσφέρουν την απαιτούμενη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός δεν είναι σε θέση να αντικαταστήσουν τα οφέλη ενός σωστού πρωινού γεύματος.. Οι περισσότερες μπάρες εμπορίου που περιέχουν μούσλι ή βρώμη, έχουν περισσότερα αποθέματα ζάχαρης από ότι χρειάζεται ο οργανισμός. Αντικαταστήστε την με μια φέτα ολικής αλέσεως με λίγο φυστικοβούτυρο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου