Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Tips για ένα υγιεινό βράδυ

sleep

Θα ξεκινήσει πιο ευχάριστα και το επόμενο πρωινό σας.

Αρχικά πρέπει να προσέξετε την διατροφή σας. Κάντε ένα υγιές γεύμα, καθώς έχει αποδειχθεί ότι όσοι τρώνε τη δική τους τροφή στο σπίτι έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην απώλεια και διατήρηση του βάρους τους . Εμπνευστείτε μία από τις αγαπημένες και υγιεινές συνταγές και μπείτε στην κουζίνα να δημιουργήσετε.

Εκτός όμως από το βραδινό γεύμα πρέπει να ακολουθήσετε μερικούς από τους κανόνες που ακολουθούν για να έχετε ένα χαλαρό βράδυ. Όταν είστε χαλαροί έχετε και την υγεία σας.
Χαλαρώστε με ένα τσάι από βότανα. Μια ήρεμη, ζεστή κούπα τσάι από βότανα μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να πέσετε ήρεμοι για ύπνο στο κρεβάτι .

Ένα ποτήρι κρασί δεν κάνει κακό. Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να χαλαρώσετε με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, άλλωστε είναι άκρως υγιεινό.

Μείνετε οργανωμένη. Εκεί που χαλαρώνετε στον καναπέ σας, οργανώστε την επόμενη ημέρα σας. Έτσι το πρωί θα ξέρετε ακριβώς τι ώρα πρέπει να σηκωθείτε και θα έχετε στο μυαλό σας ποιες είναι οι δουλειές που έχετε. Αυτό σημαίνει λιγότερο άγχος.

Τεντωθείτε. Ένα καλό τέντωμα μπορεί να σας βοηθήσει να γίνετε πιο ευέλικτη, ενώ βοηθά την επιδιόρθωση των μυών. Μερικές ασκήσεις yoga είναι άκρως βοηθητικές.

Ο ύπνος είναι προτεραιότητα.Βεβαιωθείτε ότι κάθε βράδυ συμπληρώνετε τουλάχιστον 8 ώρες ύπνου.

Δεν σας εμποδίζει κανείς από την βραδινή σας έξοδο, αρκεί να ακολουθείτε τον παραπάνω κανόνα.
Αφήστε τα ηλεκτρονικά εκτός. Απαντώντας σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το σερφάρισμα με το tablet είναι σίγουρο ότι θα σας παρασύρουν στο να μείνετε ξύπνιοι και επίσης κάθε άλλο παρά χαλαρωτικό δεν είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου