Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

8 τροφές για να αδυνατίσετε μετά το Πάσχα

Το ρίξατε έξω τις γιορτές, φάγατε μπόλικο κατσικάκι, τιμήσατε δεόντως το κοκορέτσι και τώρα αναρωτιέστε πώς θα βγείτε στις παραλίες; Υπάρχουν κάποιες τροφές που θα σας βοηθήσουν στη μετα-πασχαλινή αποτοξίνωση!



Αν η ζυγαριά σας  κοιτάζει απειλητικά, κάθε φορά που ετοιμάζεστε να ανέβετε, υπάρχει τρόπος για να ξεπρηστείτε γρήγορα και χωρίς κόπο. Πείτε «όχι» στις εξαντλητικές δίαιτες και δοκιμάστε τις 8 «μαγικές» τροφές που σας προτείνουμε. Θα ξεφουσκώσετε σε χρόνο dt και θα μπείτε ξανά στο μπικίνι σας.

1. Το λάχανο
Αυτό το σούπερ λαχανικό συμβάλλει στην ανάπτυξη των υγιών βακτηρίων στο παχύ έντερο και βοηθά στην εξάλειψη των αποβλήτων και στη διατήρηση των τακτικών κινήσεων του εντέρου και θα ανακουφίσει αυτούς που υποφέρουν από δυσκοιλιότητα.


2. Μπανάνα
Μια μόνο μπανάνα την ημέρα μπορεί να αποκαταστήσει τους ηλεκτρολύτες σου και τα επίπεδα του καλίου. Θα σε βοηθήσει στη πέψη, στη λειτουργία του εντέρου  και θα νιώσεις άλλος άνθρωπος!


3. Αβοκάντο
Είναι γεμάτα φυτικές ίνες και  μονοακόρεστα λίπη, τα οποία κάνουν καλό στα έντερα σου. Σε χορταίνουν, είναι γευστικότατα και ό,τι πρέπει για να ξεπρηστείς.


4. Πιπερόριζα
Διεγείρει τη χώνεψη, είναι το τέλειο συνοδευτικό στις σαλάτες και το ψάρι. Το τζίντζερ ή πιπερόριζα, θα σε βοηθήσει να λύσεις προβλήματα που αντιμετωπίζεις με το στομάχι σου και η μυρωδιά του θυμίζει κάτι από ελληνικό καλοκαίρι...


5.Σπαράγγια
Η γλουταθειόνη, που βρίσκεται σε αφθονία στα σπαράγγια, περιέχει τρία αμινοξέα, που το «κοκτέιλ» τους  αποτελεί έναν ισχυρό αντιοξειδωτικό σύμμαχο για το σώμα. Τα σπαράγγια περιέχουν ακόμη υψηλά επίπεδα ινουλίνης, η οποία βοηθάει την πέψη.



6. Παντζάρια
Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, κάλιο και μαγνήσιο. Είναι σημαντικό επίσης  ότι το φολικό οξύ που βρίσκεται στις φυτικές ίνες των παντζαριών, μπορεί να μειώσει τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια.


7. Μίλα μου για μήλα
Πλούσια σε φυλλικό οξύ, ανόργανα άλατα, κάλιο και φώσφορο, έχουν πολλά οφέλη για την υγεία του στομαχιού. Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα και ρυθμίζει τη λειτουργία των εντέρων.


8. Γιαούρτι
Περιέχει βακτήρια που αναπληρώνουν τη φυσιολογική χλωρίδα της γαστρεντερικής οδού. Λίγο γιαουρτάκι με λίγα λόγια, θα δώσει στα βακτήρια της κοιλιάς σας μία ώθηση…


Tι να πιω;

Ένας είναι ο εχθρός  του φουσκώματος και δεν είναι άλλος από το νερό.  Προσφέρει τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας, απομακρύνει τις τοξίνες. Άλλωστε  μην ξεχνάτε πως η κατακράτηση υγρών μειώνεται με την κατανάλωση νερού!

Δείτε περισσότερες πληροφορίες διατροφής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου